جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
خراسان شمالی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به روند طبیعی تغییر مدیران با حضور دولت جدید، بیان کرد: جابه‌جایی احتمالی مسئولان نباید منجر به رکود در کار و اختلال در فعالیت شبانه‌روزی شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بجنورد، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: مسأله غیرت یک آموزه مهم دینی است و توجه مضاعف نسبت به این مقوله در زمینه‌های دین، وطن و ناموس باید مدنظر مؤمنین باشد. عفت در کلام، پوشش و رفتار باید مدنظر بانوان و مردان باشد.

وی گفت: نهم ربیع‌الاول به مانند روز عید سعید غدیر خم است. بسترسازی ظهور امام زمان(عج) از مسیر ولایت‌مداری مردم و مسئولان نسبت به فرمایشات مقام معظم رهبری می‌گذرد.

امام جمعه بجنورد بیان کرد: فاصله‌گذاری با دشمن، تقویت توان اقتصادی و نظامی منجر به قدرت گرفتن جبهه انقلاب می‌شود. اخراج دشمن از غرب آسیا منجر به عزت‌بخشی به جبهه مقاومت می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه با اشاره به گذشت یک ماه از روی کار آمدن دولت چهاردهم٬ تصریح کرد: دولت چهاردهم باید زودتر و با قدرت مضاعف فعالیت و روند خدمت‌رسانی به مردم را آغاز کنند. راه‌اندازی و پیگیری طرح‌های نیمه تمام مطالبه اصلی مردم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به روند طبیعی تغییر مدیران با حضور دولت جدید، بیان کرد: جابه‌جایی احتمالی مسئولان نباید منجر به رکود در کار و اختلال در فعالیت شبانه‌روزی شود.

وی در پایان با انتقاد از رواج و گسترش مساله سگ‌گردانی در معابر عمومی٬ گفت: مردم نسبت به رعایت قانون توسط مسئولان در معضل سگ‌گردانی در اماکن عمومی مطالبه به حق و قانونی دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha